رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد به نقل از (bricksofal.ir - بریک سفال)

رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد به نقل از (bricksofal.ir - بریک سفال).


رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،برترین

ویدئو آموزشی درباره: رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه پلتفرم نیسان وانت آبی یک بن سازه‌ی 57 ساله است ، گفت:دوستان اصرار دارند که این رنگ آپشن آن است،گفتیم آقا یک حرکتی یک

اصلاح بهبودی روی این خودرو بزنید گفتند نه این اصلا کل برندش به همین رنگش است.

مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به این پرسش که امسال تولید چه خودرو‌هایی متوقف خواهد شد، گفت: تایید نوع خودروها وظیفه سازمان ملی استاندارد است، دو سال گذشته تایید نوع‌ها را به خودرو‌ها سه ساله می‌دادیم، اما به محض ورودم به سازمان استاندارد این را متوقف کردم، دلیلی ندارد که ما مثلا یک تایید نوعی به یک واحد تولیدی بدهیم و بگوییم شما سه سال برو ما ایستادیم این جا تا سه سال بعد دوباره بیا برای تمدید و این پذیرفتنی نیست.

*ماجرای فشارهای سماعی و ارزی برای تغییر زمان تایید نوع خودروها

وی افزود: ما این را به سه ماه تقلیل دادیم البته این‌ها در گفته و در کلام یک جمله است ولی دنیایی انواع فشار‌های سماعی و ارزی دارد. با این کار توانستیم منابع زنجیره را مدیریت کنیم یعنی این نظم پذیری را به خود واحد تولیدی بدهیم که آقا سورس شما اصلا کجاست ما هم بدانیم از کجا می‌آورید و چه کار می‌کنید؟ منصوبه ات چیست و غیر منصوبه ات چیست؟ زنجیره تامین شما مشخص بشود، نبود و مشخص نبود، به مرور به این رسیدیم که تعداد زیادی از این خودرو‌هایی که در این زنجیره‌ها توسط بعضی از تولید کننده‌ها تولید می‌شود، این‌ها خودرو‌هایی هستند که سرشار از عیوب پرتکرارند یعنی این گاهنامه‌های ارزیابی و عملکردی این‌ها را به ما دائم گزارش می‌کرد، بالاخره این خودرو در اختیار مردم قرار می‌گیرد، این حق الناس مردم گردن ما است، خانواده‌ی مردم، سرنشینان این خودرو هستند در ناوگان می‌چرخد، باید یک چارچوبی داشته باشد که ما اطمینان حاصل کنیم که آقا این خودرو حداقل اگر آپشنال نیست، اما حداقل‌ها را دارد. به این جمع بندی رسیدیم که تعدادی از جمله پژو 405 بود، سمند بود، تیبا 1 و 2 را از مدار تولید خارج کردیم.

اسلام پناه در پاسخ به این پرسش که امروز می‌توانیم بگوییم با وجود سازمان ملی استاندارد و این دقت و نظارت که شما از آن یاد می‌کنید، خودرو‌هایی که تولید می‌شود استاندارد ایمنی روز دنیا را دارند، تصریح کرد: تمام تلاش بر این است که آن حصول اطمینان را بکند، تولیدکننده باید مقررات فنی تولید را، مقررات فنی نهاد‌هایی که به تولید نظارت دارند، استاندارد‌های حتی داخلی خودش که متاسفانه ما گرفتار عارضه‌ای هستیم که بنگاههایمان به استاندارد‌های داخلی هم پایبند نیستند یعنی اصلا ندارند که به آن پایبند بشوند. یک کلافی است بالاخره پیچ در پیچ است و از طرفی هم یک زنجیره‌ی دیگری پشت شان دارند

رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص تولید نیسان وانت زامیاد که به نظراستانداردهایش با استاندارد‌های دنیا مطابقت ندارد، افزود: علاقه‌ی تولید کننده به تولیدش خیلی زیاد است. از زمانی که ما آمدیم تقریبا تا شهریور 1403 فرصت دادیم هر چند ما در این فاصله‌ای که به اینها فرصت دادیم این خودرو اصلاح و بهبود‌هایی هم در آن شکل گرفته است .

*بن سازه‌ی وانت نیسان 56-57 ساله است

وی اضافه کرد: این خودرو خودروی لزوما سه چهار سال پیش نیست پلتفرم خودرو و بن سازه‌ی خودرو یک بن سازه‌ی 56-57 ساله است ما می‌گوییم که اگر اصرار دارید که باز تولید کنید حداقل بیایید تغییراتی متناسب به استانداردهای روز را در این محصول اجرایی کنید.وحی منزل نیست، به روز می‌شود، روزآمد می‌شود، رو به جلو است، ارتقاء پیدا می‌کند، ما بعضا با بعضی از این مجموعه‌ها باید با زبان 50 سال پیش صحبت کنیم بعد هم سخت است زبان 50 سال پیش را تکرار کردن، ولی اصرار دارند که، حالا اصرار از او، فشار از ما، بهرحال درگیر هستیم، داریم تلاش می‌کنیم که آنچه که بشود که هم از طرفی حق مصرف کننده ادا بشود هم تولید متوقف نشود.

وی در خصوص عدم تغییر رنگ این خودرو هم گفت: دوستان که اصرار به این دارند که این رنگ آپشن آن است و این رنگ شناخته شده است. ما به این دوستان گفتیم آقا یک حرکتی یک اصلاح بهبودی روی این خودرو بزنید، گفتند که رنگ آن را عوض کنیم؟ حالا به شوخی می‌گفتند، گفتم حالا این را هم انجام بدهید باز فرجی است، گفتند نه این اصلا کل برندش به همین رنگش است. بالاخره می‌بینید که می‌آیند به دلایل مختلفی.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد با کد تخفبف (hash-662fd7cd27753) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " رنگ نیسان آبی تغییر نخواهد کرد " .