قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟ | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟ به نقل از (bricksofal.ir - بریک سفال)

قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟ به نقل از (bricksofal.ir - بریک سفال).


قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟ ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،جدید

ویدئو آموزشی درباره: قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟ )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟ مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

«جمهوری» یکی از محله‌های قدیمی و مهم شهر تهران که به دلیل دسترسی فوق‌العاده به حمل‌ونقل عمومی و قرار داشتن در مرکز شهر و بهره‌مندی از امکانات رفاهی طرفداران زیادی دارد.

اقتصاد آنلاین نوشت: در گذشته به میدان جمهوری میدان شاه، خیابان شاه‌آباد، خیابان استانبول (اسلامبول) نیز گفته می‌شد و پس از انقلاب نام میدان جمهوری بر آن گذاشته شد. به صورت قابل توجهی در ساخت و ساز این مکان از معماری غربی الهام گرفته شده است. در ساخت ساختمان‌ها آثار تفکراتی مانند نوگرایی، ساختارگرایی و آینده‌گری کاملاً مشهود است.

از لحاظ دسترسی، محله جمهوری به اکثر مناطق مهم و مرکزی شهر تهران مانند خیابان آزادی و خیابان جمهوری اسلامی دسترسی دارد علاوه بر این، بی‌آرتی‌های (پایانه جنوب - پایانه شهید افشار) و بی آرتی (پایانه آزادی - چهارراه تهرانپارس) در این محله وجود دارند. اتوبوس‌هایی نیز از میدان بهارستان به سمت میدان جمهوری طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با تاکسی نیز از این محله به مکان‌های دیگر مانند ونک،پارک وی، میدان آزادی، میدان بهارستان و خانی‌آباد نو بروید. همین امر باعث شده تا افراد زیادی برای سکونت در محله جمهوری چه به صورت خرید خانه یا استیجاری پیش‌قدم شوند. اما قیمت خانه در این محله چند میلیارد تومان است؟

یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری دو خواب در جمهوری در حالی که هفت سال از ساخت آن می‌گذرد، به قیمت هشت میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آپارتمان دیگری با دو اتاق خواب و متراژ ۸۲ متر با سنی حدود ۲۳ سال، چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۶ میلیارد تومان می‌توانید در محله جمهوری صاحب یک آپارتمان ۷۶ متری با ۲۰ سال سن و دو اتاق خواب شوید.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟ با کد تخفبف (hash-662fd4d615a51) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " قیمت خانه در محله جمهوری تهران چند است؟ " .